.

Naše služby

Zahrňajú celé spektrum výkonov pre deti aj dospelých. Dentálnu hygienu, Parodontologické ošetrenie, Konzervačné ošetrenie, Endodontické ošetrenie, Protetické ošetrenie a Chirurgické ošetrenie.

Dentálna hygiena

Dentálna hygiena je súčasťou starostlivosti o zuby, zabraňuje vzniku ochorení v ústnej dutine, akými sú zubní kaz, zápal ďasien alebo parodontitída. Je potrebná aj pri samotnej liečbe týchto ochorení. Navštíviť dentálnu hygienu možu už malé deti, protože už v rannom veku je potrebné sa naučíť  správnej starostlivosti o zuby.

U každého nového pacienta sa DH začíná vstupným vyšetrením, ktoré sa skladá z anamnézy - získania dôležitých informací o zdraví, pretože niektoré celkové ochorenia priamo súvisia so stavom zubov a ďasien (cukrovka, vysoký krvný tlak atď ). Potom nasleduje samotné vyšetrenie v ústach.

Na základe získaných informacií dentálna hygienička nastaví plán liečby a starostlivosti o zuby.  Pri ošetrení prevedie odstránenie pigmentácií a zubného kameňa, ošetrí zápal ďasien aj citlivé zubné krčky pomocou špeciálnych gélov.

Po dentálnej hygiene sú zuby hladšie a bielšie a sú lepšie chránené, pred tým čo na nich v potrave a nápojoch striehne.

Konzervačné ošetrenie

Zubný kaz sa vyrieši veľmi rýchlo s našou pomocou. Existuju roztoky/gély, ktoré nám ukážu, kde je až zubný kaz prítomný a my ho následne odstránime. Všetko vieme urobiť šetrne a aj bezbolestne, tak aby ste sa v závere tešili zo zdravých a krásnych zubov. Materialy, ktoré použivame na obnovu zubov sa vyznačujú vysokou estetikou a biokompatibilitou.

Endodontické ošetrenie

Neošetrený zubný kaz sa postupne širí a môže spôsobiť zápal nervu, ktorý sa nachádza vo vnútri zuba. Vtedy je potrebné ošetriť ,, vnútro,, koreňa, vyčistiť a ošetriť zubné kanáliky. Ošetrenie sa vykonáva v miestnom znecitlivení, na určenie dĺžky koreňa sa používa apexlokátor a celé ošetrnie sa skontoluje dogitálnym röntgénovým snímkom.

Detský pacient

Môžete k nám prisť už s dieťatkom, ktoré má jeden rok. Už vtedy vieme rýchlym vyšetrením upozorniť na malé chybičky v stravovaní, ktoré vedia poškodiť mliečne zúbky a spôsobiť zubný kaz.  Dnes platí, že aj mliečne zuby sa ošetrujú a najlepšie pre dieťa, je navštíviť zubného lekára, vtedy keď dieťa nič nebolí, to znamená preventívne. U detí sa zubný kaz dokáže rýchlo šíriť, preto je preventívna prehliadka potrebná každých 6 mesiacov.

Protetické ošetrenie

Korunky, mostíky, snímateľné náhrady nahrázajú stratené zuby. Sú pripevnené na zuby na stálo, alebo je možne ich vyberať. Spôsoby ako nahradiť stratený zub alebo viac zubov je viacero.

Chirurgické ošetrenie

Zubná chirurgia prichádza na rad v prípadoch, keď sa už zub nedá zachrániť a je potrebné ho vyťiahnuť. Vytiahnutie sa robí v lokálnej anestézií, ktorá znecitlivie ošetrovanú oblasť, aby pacient počas extrakcie nevnímal bolesť. Po vytiahnutí zuba sa ložko ošetrí protizápalovými preparátmi, a ak je to nutné rana sa uzavrie jednoduchým stehom.